- URZĄD GMINY
- ›
- Deklaracja dostępności Urzędu Gminy Świerczów
- ›
- Informacja o wyznaczeniu koordynatora do spraw dostępności
Informacja o wyznaczeniu koordynatora do spraw dostępności
Informacja Wójta Gminy Świerczów
o wyznaczeniu koordynatora do spraw dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) z dniem 30 września 2020 r. Wójt Gminy Świerczów Zarządzeniem Nr 0050/98/2020 wyznaczył koordynatora ds. dostępności w Urzędzie Gminy Świerczów.
Funkcję tą pełni Pan IWONA WILCZYŃSKA
Telefon kontaktowy 77 419 61 79 wew. 25
Email: sekretarz@swierczow.pl
Zadania Koordynatora ds. dostępności:
- wykonanie inwentaryzacji obiektów budowlanych oraz określenie minimalnych wymagań obiektów w zakresie zapewnienia ich dostępności;
- identyfikacja potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami;
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.
- o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych;
- monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie analizy dokumentacji projektowej, obiektów i inwestycji gminnych w przestrzeni publicznej pod kątem zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
- prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności oraz zasad projektowania uniwersalnego;
- przedstawianie Wójtowi Gminy bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.
Wójt Gminy Świerczów
Barbara Bednarz